Magamról

Saját fotó
Vass Ferencné, Judit vagyok.Kipróbáltam én is sok mindent. Kötöttem, horgoltam, varrtam, hímeztem, subáztam, fúrtam és faragtam. Jelenleg a gyöngyök rabja vagyok a családom, - három felnőtt gyermekem mellett. Harminc évig voltam óvónéni, ahol szintén nagyon sok kreativitásra volt szükség.

2013. november 19., kedd

Kiegészítés...


Kumihimo láncot készítettem szépséges Tiyámnak, no meg egy kis bogyós Rizolo fülikét.  Szerettem volna eleget tenni Emőke kérésének is, miszerint egy karit is megérdemelne, de sajna a gyöngyöcskéim fogyóban vannak, így (SAJNOS!!!) valami vásárlást kell megejtenem. Remélem találok hamar ilyen színben!

 photo Alaacuteiacuteraacutes_zps2ad399f9.png

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges! Remélem, hamarosan meglesz az a karkötő is!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűszépek együtt (is), fantasztikusan szép színeket választottál!! :-.)

    VálaszTörlés