Magamról

Saját fotó
Vass Ferencné, Judit vagyok.Kipróbáltam én is sok mindent. Kötöttem, horgoltam, varrtam, hímeztem, subáztam, fúrtam és faragtam. Jelenleg a gyöngyök rabja vagyok a családom, - három felnőtt gyermekem mellett. Harminc évig voltam óvónéni, ahol szintén nagyon sok kreativitásra volt szükség.

2013. október 22., kedd

Egy kis piros


Kéla medálnak indult, de csak variáció lett belőle. Ugyanis már az első mintasorban elnéztem a rajzot. Nem a 4-es golyókra, hanem közéjük fűztem. Mire észbe kaptam már majdnem készen voltam. Éva! - remélem nem haragszol érte!
Kiindulási minta:Ewa

 photo Alaacuteiacuteraacutes_zps2ad399f9.png

4 megjegyzés:

  1. Hűűű, ez jó piros lett! Nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Ugyanilyen piros superduot rendeltem ami persze mar nem tetszett amikor a kezembe kerult. De most hogy latom ezt a medalt mar tudom hogy nem is banom hogy van ilyen piros sd-m :) Helyes kis medal lett

    VálaszTörlés
  3. Szép lett így is....alig látszik a kis változtatás!

    VálaszTörlés