Magamról

Saját fotó
Vass Ferencné, Judit vagyok.Kipróbáltam én is sok mindent. Kötöttem, horgoltam, varrtam, hímeztem, subáztam, fúrtam és faragtam. Jelenleg a gyöngyök rabja vagyok a családom, - három felnőtt gyermekem mellett. Harminc évig voltam óvónéni, ahol szintén nagyon sok kreativitásra volt szükség.

2013. június 25., kedd

Mézesmama után... szabadon

A tegnapi friss levegő hatására gyorsan fűztem egy szettet. Nagyon jó kis minta! Köszönöm szépen Mézesmama! Rulia karkötő és Arula icipicit átvariálva. Sajnálom, hogy még tegnap a napfényben nem kattintottam le (- sajnos nem tudom kezelni a gépem), mert így csalókák a színek.
 photo Alaacuteiacuteraacutes_zps2ad399f9.png

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Kellemes színek! Látom neked is megtetszett Mézesmama klassz karkötője.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Nálad láttam és azokkal a színekkel azonnal beleszerettem.

      Törlés
  2. Nagyon szép szettet készítettél kitűnő minták ,szép munkák!! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Rulia nalam is listas :)
    Nagyon szep lett a szett , tetszik

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép szett, szuper színekkel!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy megfűzted...csodásan szettesítetted....nagyon tetszik a színösszeállítás is! Gratulálok!

    VálaszTörlés